Gefeliciteerd met jouw nieuwe baan via Maandag®!
Booking.com via Majorel
Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om goed aan de slag te gaan bij Majorel; Booking.com. Allereerst zie je welke documenten wij nog van je nodig hebben voor de start. Vervolgens kun je meer informatie lezen over Majorel en Booking.com. Onderaan de pagina vind je een handige FAQ waar je informatie kunt vinden over uren schrijven, salaris, CAO, vakantie en nog veel meer!
Voor de start hebben wij nog een paar dingen van je nodig
VOG betaalbewijs
Wij sturen jou een mail vanuit Justis om een VOG aan te vragen. Wanneer deze betaald is, ontvang je vanuit Justis een betaalbewijs. Je kunt een screenshot maken van deze mail en doorsturen naar flex.utrecht@maandag.nl. Meer informatie over het VOG betaalbewijs vind je in de FAQ.
Diploma
Wij ontvangen graag een kopie van jouw meest recente diploma.
VOG
Wanneer jouw VOG per post binnen is, kun je deze sturen naar flex.utrecht@maandag.nl
Voor de start hebben wij nog een paar dingen van je nodig
Majorel en Booking.com
Majorel is een internationale organisatie die in meer dan 30 landen actief is. Zij bieden de best mogelijke klantenservice voor enkele van de meest toonaangevende merken ter wereld. In Nederland hebben zij een kantoor in Amsterdam en in Maastricht, maar vaak bieden zij ook de mogelijkheid om (deels) vanuit huis te werken.
De klantenservice van Booking.com bij Majorel kent de volgende openingstijden: Maandag tot en met zondag van 07:00 uur – 00:00 uur.
Booking.com is wereldwijd een van de grootste reis- en accommodatie organisaties. Vele mensen boeken hier jaarlijks hun vakanties of zakelijke overnachtingen. Als klantenservice medewerker bij Majorel voor Booking.com beantwoord je verschillende vragen, bijvoorbeeld:
- Ik wil graag de aankomstdatum wijzigen, kan dit? - Mijn boeking is geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug? - Ik heb een klacht over de accommodatie, kan ik deze doorgeven?